Нощна пеперуда

''Аз всъщност е трябвало да съм нощна пеперуда, но после е станала грешка и така съм се озовала тук, но не точно тук е трябвало да кацна, и затова сега всичко е малко трудно, нормално е всичко да ме наранява, трябва да имам много търпение и да чакам. Сложно нещо е, нали, една пеперуда да се превърне в жена...
Исках да кажа, че аз го искам, живота, и бих направила всичко, за да го имам, всичкия, който съществува, толкова много, че да полудееш. Няма значение, нека и да полудея, но този живот аз не искам да го изгубя, аз го искам, наистина, дори да боли до смърт. Да живея - това искам! Ще се справя, нали?
Нали ще се справя?''

~ Алесандро Барико - "Океан море"

петък, 5 октомври 2012 г.

Малко "не съм" и много "аз съм"

Малко "не съм"

Не съм жена, с която да запълваш свободното си време.
Не съм жена, която дава обяснения.
Не съм жена,  която просто ще запълва леглото ти.
Не съм покорна.


и... много "аз съм"


Аз съм жена, с която можеш да споделиш свободното си време.
Аз съм жена, която умее да изслушва.
Аз съм жена, която ИСКА да запълни сърцето ти.
Аз съм свободолюбива.
Аз съм своенравна.
Аз съм нетърпелива.
Аз съм емоционална.
Аз съм опарничава.
Аз съм инатлива.
Аз съм едно диване, което не се побира в ничии рамки и критерии за нормалност.
Аз съм много "себе си" и никога "такава, каквато другите очакват."
АЗ СЪМ и съм щастлива с това, което "съм"!





Няма коментари:

Публикуване на коментар