Нощна пеперуда

''Аз всъщност е трябвало да съм нощна пеперуда, но после е станала грешка и така съм се озовала тук, но не точно тук е трябвало да кацна, и затова сега всичко е малко трудно, нормално е всичко да ме наранява, трябва да имам много търпение и да чакам. Сложно нещо е, нали, една пеперуда да се превърне в жена...
Исках да кажа, че аз го искам, живота, и бих направила всичко, за да го имам, всичкия, който съществува, толкова много, че да полудееш. Няма значение, нека и да полудея, но този живот аз не искам да го изгубя, аз го искам, наистина, дори да боли до смърт. Да живея - това искам! Ще се справя, нали?
Нали ще се справя?''

~ Алесандро Барико - "Океан море"

петък, 12 октомври 2012 г.

Искам да бъда дуенде!

"Винаги бъдете себе си. Винаги. Това е най-голямата красота, която можете да имате."

Уникален спектакъл, неповторима  Татяна Лолова!






"Дуенде е потокът от думи, които прелитат през мен и се опитват да изразят емоционалното състояние. Дуенде е любовта, която те пронизва и поразява, оставя те без думи и дъх… дуенде е мълчанието на ритъма на сърцето.. Дуенде е страстта не просто да живееш, а да изгориш.


Дуенде е сила, а не поведение; борба, а не понятие… дуенде е ритъмът на живота. Дуенде е усмивката, разтворена в бисерна сълза. Дуенде е щастието да се чувстваш цял. Живецът, това е дуенде. Ето затова…


… искам да бъда дуенде."

Няма коментари:

Публикуване на коментар